Saturday 22 November 2014

#Buddyz



Assalamualaikum..ini adalah buddyz saya..gambar ini adalah ketika kami hari terakhir peperiksaan SPM..kami telah bersama sejak kami form 4 lagi sehinggalah sekarang..kami sentiasa berhubung antara satu sama lain..kami sentiasa berkongsi masalah..banyak kenangan kami bersama..kami pernah bergembira..kami pernah bergaduh..kami pernah bersama apabila ada di antara kami yg menghadapi masalah or sedang berduka cita..kami pernah keluar jalan sama2..


Kami terdiri daripada 6 orang..4 orang putera..2 orang puteri salju..hahaha yg 2 orang perempuan paling nakal di antara kami..hahaha..saya akan kenalkan seorang2 dalam gambar ni.. :

1- Muhammad Nur Iqbal (yg pakai baju pink) :
  -> orangnya mmg steady
  -> tapi klau marah jgn usik dia
  -> dia sebenarnya mmg pandai tpi kurang rajin sikit..(bal jgn marah ye)
  -> bekas ketua asrama sekolah kami
  -> dia ni baik suka tolong org termasuk lah saya..
Tempat belajar : (dengar cita belajar dkt belah2 utara..lupa negeri mana..huhu)

2 - Muhammad Aniq (lelaki yg belah kanan sekali) :
  -> bak kata bdk perempuan dia ni hensem sgt..haha
  -> masa belajar fokus gila..
  -> tapi masa mengenakan org dia nmbr satu..haha terutama kenakan mia dan nur..
  -> baik org nya.
  -> dlm buddyz dia ni kembar dak amir arsyad..hahaha :-p
Tempat belajar : Politeknik Merlimau, Melaka

3 - Amir Arsyad (lelaki yg sebelah aku tu belah kiri) :
  -> dia pandai main gitar
  -> kata single tahu2 dh couple..-_-
  -> kembar kepada aniq..
  -> dia ni ramai peminat beb..termasuk lah junior2 form 1
  -> dia hebat main futsal, bola sepak, dan snooker (main perasaan perempuan belum lagi sbb setia orgnya)
Tempat belajar : Politeknik Merlimau, Melaka

4 - Nuraini (perempuan yg buat peace tu) :
  -> dia ni cantik sgt..ramai org suka dia..
  -> dia ada twin nme nya mia..hehe
  -> pandai main gitar 
  -> dia setia pada yg satu
  -> bila dia bersama dgn mia..dia bertukar menjadi nakal sikit hehe..suka kenakan aniq..
Tempat belajar : UITM Lendu, Melaka

5 - Noraina Amirah (bdk perempuan sebelah kiri baju pink) :
  -> dia ni comel
  -> suka buat lawak dlm kelas
  -> dia selalu jadi mangsa bahan saya masa dlm kelas dulu.
  -> dia ni dh mcm ustazah pilihan pun ada..baik orgnya
  -> tapi satu je dia ni..garang mcm mak org..hahahahaha
Tempat belajar : KL, amik course nursing
   
hah, ni lah buddyz aku masa zaman sekolah dulu sampai lah sekarang..nk tahu aku yang mana satu..hah yg pakai jaket tu lah aku yg bernama Mohd Firdaus bin Yahya.. ^_^

Sekian.....Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Chibi Captain America